Welkom

Door middel van deze blog wil ik christenen oproepen om aan de slag te gaan en anderen te helpen duurzaam te worden. Een christen heeft een voorbeeldfunctie op veel terreinen. Ten eerste wijst een christen op het verlossingswerk van Jezus. Daarnaast laat een christen zien hoe hij/zij omziet naar deze wereld, zowel naar de mensen als de natuur. Verstandig omgaan met medemensen, natuur en geld zijn kernbegrippen. Wil jij je bij deze groep aansluiten? Stuur een bericht aan: DuurzamechristenKees@gmail.com

maandag 7 juni 2010

Boek "Het goede leven"


Momenteel ben ik het boek van Reinier Sonneveld aan het lezen. Ik zou mij zo makkelijk kunnen verschuilen achter allerlei smoesjes wanneer ik word aangesproken op mijn verantwoordelijkheden. Reinier wijst mij op het feit dat ik aan de slag moet gaan en mijn medemens, de natuur en deze hele planeet serieus aandacht moeten gaan geven.
Ik begin vandaag. Denkt u er ook over na?

Geen opmerkingen: