Welkom

Door middel van deze blog wil ik christenen oproepen om aan de slag te gaan en anderen te helpen duurzaam te worden. Een christen heeft een voorbeeldfunctie op veel terreinen. Ten eerste wijst een christen op het verlossingswerk van Jezus. Daarnaast laat een christen zien hoe hij/zij omziet naar deze wereld, zowel naar de mensen als de natuur. Verstandig omgaan met medemensen, natuur en geld zijn kernbegrippen. Wil jij je bij deze groep aansluiten? Stuur een bericht aan: DuurzamechristenKees@gmail.com

dinsdag 22 juni 2010

Fair Trade koffie? Heel gewoon


Ik stond vanmorgen in de keuken om koffie te maken en moest het blik even bijvullen. Toen viel het mij op dat wij al heel lang fair trade koffie drinken. Die kopen wij gewoon bij de Lidl. Waarom doet niet iedereen dat? Het maakt weinig verschil in prijs en in smaak helemaal niet, zelfs nog lekkerder. Ik vroeg mij af waar zoal in de horeca fair trade koffie wordt geserveerd. Dat ga ik eens uitzoeken.

Geen opmerkingen: